رفع گرههای تولید در قم با ورود سازمان بازرسی
رئیس سازمان بازرسی قم از ورود این نهاد به رفع موانع تولید در استان خبر داد و گفت با پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در حوزههای مختلف، بخشی از چالشهای سرمایهگذاری، صادرات و تأمین زیرساختها برطرف شده است.
سازمان بازرسی قم با هدف حمایت از تولید و سرمایهگذاری، در رفع موانع واحدهای تولیدی استان ورود کرده است. پیگیری پروندههای ملی و استانی، حل مشکل تأمین آب یک واحد صنعتی از طریق استفاده از پساب تصفیهشده و رفع بخشی از مشکلات صادراتی از جمله اقدامات انجامشده در این زمینه بوده است.
ابوطالبی، رئیس سازمان بازرسی قم، در گفتوگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانهای خبرهای فوری مهم، درباره حمایتهای سازمان بازرسی از واحدهای تولیدی استان قم، بهویژه در شرایط تشدید تحریمها، اظهار کرد: این سازمان در دوران تحریمها و شرایط خاص اقتصادی، با هدف حمایت از سرمایهگذاری و تولید، بهصورت جدی در رفع موانع موجود ورود کرده است.
وی افزود: در حوزههای مختلف از جمله بانکها، صادرات و سایر بخشها، کارشناسان سازمان در مواردی که موجب اخلال در مسیر تولید و سرمایهگذاری میشود، ورود کرده و اقدامات لازم را انجام دادهاند.
رئیس سازمان بازرسی قم ادامه داد: در یکی از پروندهها که بخشی از مشکلات آن ماهیت ملی داشت، موضوع از طریق دفتر حمایت از سرمایهگذاری و تولید سازمان بازرسی پیگیری شد و مشکلات استانی نیز بهصورت جداگانه مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به مشکل تأمین آب یکی از واحدهای صنعتی استان گفت: این مشکل با اجرای پروژه استفاده از پساب تصفیهشده فاضلاب در حال رفع شدن است و این طرح اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.
ابوطالبی تصریح کرد: در بخش صادرات نیز با پیگیریهای انجامشده، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شده است.